Jak Na Zrušení Hlasové Schránky o2, T-Mobile a Vodafone!

Jak Na Zrušení Hlasové Schránky o2, T-Mobile a Vodafone!

Hlasová schránka je neuvěřitelně užitečný nástroj pro udržování spojení s přáteli a rodinou. V některých případech však můžete chtít hlasovou poštu zrušit. Tento návod vám ukáže, jak snadno zrušit hlasovou poštu v hlavních sítích: o2, T-Mobile a Vodafone. 

Jak zrušit hlasovou schránku v síti o2? 

Chcete-li zrušit službu hlasové pošty u společnosti o2, jednoduše vytočte z mobilního telefonu kód 1750. Kód musí být zadán přesně tak, jak je uveden – žádné přidané mezery nebo jiné znaky nebudou fungovat. Po správném zadání kódu by měla být hlasová pošta okamžitě zrušena. Pokud se vyskytnou problémy se zrušením služby hlasové pošty prostřednictvím kódu 1750, můžete také zavolat na zákaznický servis na číslo 202 (z jakéhokoli telefonu) nebo 0800 977 7337 (z pevné linky). 

Jak vypnout hlasovou schránku u společnosti T-Mobile?

Pokud jste zákazníkem společnosti T-Mobile a chcete zrušit službu hlasové pošty, vytočte *#61# a poté stiskněte tlačítko „Volat“. Tím se zobrazí nabídka možností, která vám umožní zvolit, jaký typ oznámení chcete dostávat, když někdo zanechá zprávu ve vaší hlasové schránce. Všechna oznámení můžete odmítnout výběrem možnosti „Disable All Notifications“ (Zakázat všechna oznámení) – tím fakticky vypnete službu hlasové schránky a lidé vám nebudou moci zanechávat zprávy. 

Deaktivace hlasové schránky ve službě Vodafone 

Proces zrušení hlasové schránky u Vodafonu je o něco složitější než u jiných sítí, jako je o2 a T-Mobile. Nejprve vytočte z mobilního telefonu číslo 171 – to vás přesměruje přímo na zákaznický servis, kde vám pomohou zrušit hlasovou poštu ručně po telefonu. Případně, pokud máte přístup do služby MyVodafone online nebo prostřednictvím jejich aplikace, přihlaste se do účtu a vyberte „Hlasové zprávy a upozornění“ a následně „Změnit nastavení“, kde můžete vypnout všechna upozornění na příchozí hovory, čímž se hlasová pošta fakticky vypne automaticky, aniž byste museli mluvit přímo s někým ze zákaznického servisu Vodafonu. 

Jak na aktivaci hlasové schránky u mobilního operátora 

Ať už měníte telefon, nebo se jen chcete ujistit, že je vaše hlasová schránka v pořádku, aktivace hlasové schránky u vašeho mobilního operátora je nezbytná. Funkční hlasová schránka vám pomůže zajistit, že nezmeškáte důležité hovory a zprávy. Jak ale aktivovat hlasovou schránku u různých mobilních operátorů? Pojďme se ponořit do podrobností. 

Aktivace hlasové schránky ve službě T-Mobile:

Aktivace hlasové schránky u společnosti T-Mobile probíhá podobně jako u společností AT&T a Verizon; existují však drobné rozdíly v závislosti na typu vašeho zařízení (Android/iPhone).

U zařízení se systémem Android:

  • otevřete aplikaci Telefon
  • klepněte na tři tečky v pravém horním rohu
  • vyberte Nastaven
  • Hlasové zprávy
  • klepněte na symbol + v pravém horním rohu
  • pokračujte podle pokynů automatického systému

U zařízení iPhone:

  • T-Mobile nabízí možnost zavolat na *86 z mobilního zařízení a požádat o pomoc zákaznického servisu při nastavení hlasové schránky:
  • Otevřete aplikaci Telefon
  • klepněte na Hlasové schránky
  • nastavit nyní
  • zadejte heslo a postupujte podle pokynů automatického systému.  

Vyznat se v aktivaci hlasové schránky u různých mobilních operátorů může být složité, ale podle těchto tipů by to mělo být pro každého mnohem jednodušší!

Závěr

Nikdo nemá rád dlouhé fronty na zákaznické podpoře! Pokud budete postupovat přesně podle tohoto návodu, mělo by být pro každého, kdo chce zrušit hlasovou poštu u společností o2, T-Mobile nebo Vodafone, snadné a efektivní, aniž by musel dlouho čekat nebo podstupovat přílišné potíže. Pokud žádný z těchto způsobů nefunguje, neváhejte se obrátit přímo na zákaznický servis, abyste vyřešili případné nevyřešené problémy, které mohou vzniknout při pokusu o ruční zrušení těchto služeb!

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Share via
Send this to a friend