Hrb za krkem? 100% Účinné cviky pro nápravu!

Nejlepší cviky na fixaci hrbolku za krkem se liší v závislosti na vašich cílech. Pokud chcete zmenšit velikost svého hrbolu, měli byste dělat cvičení zaměřená na svaly krku a ramen, jako jsou boční prkna s činkou. Pokud chcete odstranit hrb, pak vám pomůže vtažení a poklesy brady.

Nejlepší cviky na korekci hrbolku za krkem se liší podle toho, jaký jste typ člověka. Máte-li například zakulacená ramena kvůli práci u stolu nebo používání počítače, pak pro vás mohou být nejlepší brady a poklesy. Pokud je váš problém způsoben špatným držením těla nebo nedostatkem základní síly v zádových svalech, doporučujeme boční prkna s činkou.

Co je to hrb na krku a co s tím můžete dělat?

Cervikální hrb je deformace páteře, která může způsobit bolest, nepohodlí a bolesti hlavy. Jak opravit cervikální hrb?

Krční páteře se skládají z jednotlivých obratlů, které jsou naskládány na sebe s horní kostí (lebkou) mezi nimi. Lebka také slouží jako důležitý bod stability pro páteř. Pokud je na tento bod příliš velký tlak, začne stlačovat obratle pod ním, což způsobí vytvoření této deformity.

Jaké jsou příčiny hrbů na krku a jak je můžete léčit?

Boule na krku jsou běžným příznakem, který může být způsoben mnoha faktory. Zde jsou některé z nejčastějších příčin hrbolků na krku:

Nejčastější příčinou je, když člověk rychle trhne hlavou na jednu stranu. To se může stát, když se chystáte usnout a rychle se probudíte s hlavou padající na polštář. Může se to také stát, když ležíte na zádech a někdo si nakloní hlavu příliš blízko k vaší a opře ji o váš krk.

Neexistuje snadný způsob, jak zabránit tvorbě hrbolků na krku, ale existují způsoby, které je pomáhají rychleji léčit:

– Aplikujte ledový sáček nebo sáček mražené zeleniny na 10 minut každou hodinu po dobu tří dnů po sobě a poté

Cvičení pro napravení hrbu za krkem

Nárazy na krku jsou často bolestivé a mohou vést ke komplikacím. Zde diskutujeme o nejlepších cvičeních, jak se vyhnout nárazům na krku.

Základní cviky, jako jsou rotace krku a rotace hlavy, se často doporučují lidem s boulí na krku. Tato základní cvičení by měla být prováděna pravidelně několik minut po určitou dobu. Měly by se provádět před i během spánku.

Pokud chcete zlepšit své držení těla, tato cvičení vám poskytnou okamžitou úlevu. To, co jim pomáhá pracovat, je snadno vidět a to je dělá tak efektivními.

Cvičení, jako je protažení kočky a protažení hamstringů, vám pomohou okamžitě zlepšit držení těla, pokud jste viděli výsledky z těchto cvičení.

Pro nápravu, vyzkoušejte následující cviky a přidejte je do vaší denní rutiny:

Rotace krku

Postavte se rovně, bradu držte mírně zasunutou nad hrudníkem, poté hlavu zakloňte mírně dozadu a přitom ji otáčejte v malých kruzích (1–2 palce) kolem každé strany krku, dokud se vám téměř netočí hlava, poté opakujte 5krát na obě strany, než si sednete nebo lehnete. Opakujte to 10krát denně, abyste zabránili vzniku hrbolků na krku.

Kočičí hřbet

jak se zbavit hrbu na zádech pomocí yoga cvičení kočičího hřbetu

Většina z nás by jistě slyšela o cvičení Kočičí záda, což je protahovací cvičení, které posiluje zádové svaly. Poprvé byl zaznamenán kolem 16. století, kdy králi Ludvíkovi XIII. bylo doporučeno protáhnout a posílit zádové svaly. Cvičení lze provádět i jinými způsoby, jako je chůze na kolečkách nebo koulení míče po zemi. Zopakovat takové cvičení 20krát nemusí dávat velký smysl, vzhledem k nízkému objemu opakování.

Protažení a rotace krku

Položte hlavu na stůl nebo podložku a pomalu s ní pohybujte, dokud se nebudete cítit pohodlně. pozice. Nyní pravou rukou jemně natáhněte pravou stranu krku a zároveň otáčejte hlavou směrem k pravému rameni.

cvik na nápravu hrbu na zádech

Place jednou rukou za hlavu a lehce zatlačte na první, pak silněji se v případě potřeby při zachování ramena dolů oběma rukama , bradu nahoru a zavřené oči.

Toto cvičení by se mělo provádět 3x denně po 5 minutách.

Kontrolovaná rotace ramen

Tento cvik slouží k uvolnění krční páteře a také ramen. Provádí se ve stoji s mírně rozkročenýma nohama a rukama volně podél těla. Začněte pomalu kroužit rameny dopředu a dozadu. Cvičení provádějte prakticky kdykoli, když pocítíte napětí v krku, zejména po dni, kdy jste dlouho seděli u počítače.

cvik na nápravu hrbu za krkem

Asána kobra

Jóga se stala životním stylem mnoha lidí po celém světě. Všichni víme, že jóga nabízí úžasné výhody pro naše celkové zdraví a wellness, ale věděli jste, že může také pomoci při bolestech zad? Tento článek vás naučí o pozici kobry, která je jedním z nejlepších cviků na bolesti zad.

cvik asana kobra na nápravu hrbu na krku

Ásana je pozice jógy, která pomáhá vyrovnat vaše tělo, posílit svaly jádra a zlepšit držení těla. Tato konkrétní ásana je oblíbená, se kterou mohou začít začátečníci.

Asána pták-pes

Jogínská pozice pták-pes je také velmi vhodným cvikem pro posílení a vyrovnání páteře. Asána je založená na kleku na všech čtyřech. Poté zvedněte jednu ruku a protilehlou nohu a vydržte v poloze několik sekund. Končetiny poté vystřídejte. Celou sestavu opakujte 20krát.

Tato oblíbená jógová pozice posiluje páteř a pomáhá vyrovnávat tělo. Zaměřuje se na mnoho různých svalů, včetně flexorů kyčle, dolní části zad a hýžďových svalů.

Cvičení pro uzdravení zraněné nebo deformované křivky na krku

Bolest krku je častým jevem, který lze zmírnit cvičením. Jednou z nejčastějších příčin bolesti krku je hrbol v krku. Existuje mnoho cvičení, která vám pomohou tento problém vyřešit.

Chcete-li zmírnit bolesti krku, musíte najít způsoby, které zlepšují průtok krve a tlak a také snižují stres. Toho lze dosáhnout každodenním cvičením jógy, chůzí nebo hlubokým dýcháním.

Jaký je nejlepší způsob, jak opravit hrb?

Hrboly jsou často výsledkem kostěných hřebenů páteře. Mohou být zdrojem bolesti pro lidi a způsobit nepohodlí v dolní části zad.

Existují různé způsoby, jak opravit hrb, včetně masáží, chiropraktické úpravy, osteopatické manipulace, fyzikální terapie a chirurgie.

Bez ohledu na to, jakou léčbu si vyberete, je důležité na ni navázat cvičebním programem, který dá vaší páteři příležitost k opětovnému vyrovnání a udržení zdravého držení těla.

Nejlepší náviky, které vám pomohou

Krk je jednou z nejzranitelnějších oblastí lidského těla. Jsou v něm uložena nejsložitější a nejjemnější nervová zakončení, která se nacházejí v C-3, C-4, C-5 až C-7 obratlích.

Hrb je termín používaný pro bolesti krku, které mohou být vytvořeny v důsledku kraniální rotace. Je to způsobeno tím, že lidé otáčejí hlavu na jednu nebo druhou stranu a je to cítit na jedné straně krku. Pokud máte tento problém v práci nebo ve škole, měli byste zvážit tyto tipy, jak snížit svůj hrb:

1) Vyhněte se dlouhému zírání do obrazovek počítačů nebo tabletů

2) Udržujte hlavu v úrovni ramen

3) Při pohledu nahoru držte bradu paralelně s hrudníkem

Krk je jedním z nejdůležitějších svalů v těle. Používá se téměř při každém pohybu, který uděláte, a protažení je důležité pro udržení jeho zdraví. Až příště ucítíte napětí, ujistěte se, že natáhnete krk ze strany na stranu, nahoru a dolů a poté jej otočte dopředu a dozadu.

Někteří lidé nacházejí úlevu pro své bolavé svaly tím, že spí na břiše, což podporuje krevní oběh a také uvolňuje svalové křeče, které způsobují bolest.

Závěr: Udržujte svůj krk zdravý cvičením těchto strečinků a cvičení

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *