Co Jíst Při Ketodietě A Čemu Se Naopak Vyhnout!

Co Jíst Při Ketodietě & Čemu Se Naopak Vyhnout! 2022

Ketogenní dieta je dieta s nízkým obsahem sacharidů, středním obsahem bílkovin a vysokým obsahem tuků, která může lidem pomoci zhubnout a zlepšit jejich zdraví.

Jedná se o stravovací plán, který nutí tělo využívat tuk jako energii spíše než glukózu. Ačkoli se to na první pohled může zdát jako skličující úkol, ketogenní diety se ukázaly jako užitečné při mnoha chronických onemocněních a poruchách.

Seznam potravin obsahujících sacharidy, které jsou stále součástí ketogenní stravy

Ketogenní dieta je velmi specifickým typem diety s vysokým obsahem tuku, nízkým obsahem sacharidů a bílkovin. Obvykle ji následují lidé, kteří mají epilepsii nebo drží Atkinsovu dietu. Existuje mnoho potravin s nízkým obsahem sacharidů a keto-přátelských potravin, ale může být těžké zjistit, které potraviny obsahují sacharidy na prvním místě.

Vepřové kotlety s bramborovým pyré

Ketogenní dieta povoluje do denního jídelníčku pouze určité potraviny, takže rozhodně stojí za to si projít tento seznam, abyste se ujistili, že o něco skvělého nepřijdete!

Jak najít nízkosacharidové restaurace ve vašem okolí?

Každý ví, že jednou z nejtěžších věcí na nízkosacharidové dietě je najít restauraci, která uspokojí vaše potřeby. Pokud chcete ve svém okolí najít restaurace, které nabízejí jídla s nízkým obsahem sacharidů, můžete použít aplikace jako Yelp a Foodspotting.

Zjistil jsem, že je opravdu snadné najít nízkosacharidové restaurace v mém okolí pomocí těchto dvou aplikací. Použil jsem Yelp pro to, jaké druhy jídla byly k dispozici, a poté jsem použil Foodspotting pro skutečné umístění každé restaurace.

Pokud hledáte další nápady, kde se najíst, existuje také spousta blogů se spoustou návrhů, kde se po celém světě nejlépe najíst!

Svačiny a dobroty které můžete jíst i v keto dietě

3 nízkosacharidových svačiny, které můžete jíst při ketogenní dietě

Pokud držíte ketogenní dietu, budete si muset hlídat, co jíte. I když svačiny s nízkým obsahem uhlohydrátů nejsou jedinou věcí, kterou byste měli jíst, mohou vám pomoci udržet hladinu energie a vyrovnanou náladu.

Nízkosacharidové občerstvení, které můžete vyzkoušet:

1. Kešu ořechy: Mají vysoký obsah bílkovin a zdravých tuků, které pomáhají s nasycením a kontrolou hmotnosti. Navíc neobsahují sacharidy, takže jsou dobré pro keto diety.

2. Olivy: Mají vysoký obsah antioxidantů, které mohou zabránit zánětům a zlepšit kognitivní funkce a zároveň napomáhat kvalitě spánku.

3. Tvaroh: Obsahuje kaseinový protein, který je dobrý pro regeneraci svalů a budování svalové hmoty a zároveň poskytuje pomalé uvolňování energie po celý den bez

Svačin s vysokým obsahem bílkovin, které můžete jíst

Ketogenní dieta je dieta s vysokým obsahem tuku, středním obsahem bílkovin a nízkým obsahem sacharidů. Je to způsob stravování, který posouvá tělo od spoléhání se na energii ze sacharidů k používání tuků.

Jedním z hlavních cílů ketogenní diety je hubnutí; lze jej však použít i z jiných důvodů, jako je zlepšení sportovního výkonu nebo léčba epilepsie a rakoviny.

Chcete-li začít s keto, měli byste se vždy nejprve poradit se svým lékařem, abyste zjistili, zda je pro vás to pravé. Ketogenní dieta má mnoho výhod, ale všechny se liší v závislosti na individuálním případě.

Některé svačiny, které jsou dobré pro tento typ stravy, jsou sýrové tyčinky, avokádový toast a smažené kuře s rančovým dipem.

5 sladkých dobrot

Ketogenní dieta je dieta s nízkým obsahem sacharidů a vysokým obsahem tuků, která je navržena tak, aby podporovala hubnutí.

Zde je pět sladkých dobrot, které můžete jíst při keto dietě.

1. Plátky manga

2. Kokosové lupínky

3. Čokoládové lanýže

4. Tukové bomby

5. Mandlové tuile

Seznam keto zakázaných potravin

Ovoce: jablka, meruňky, ostružiny, borůvky, ananasový meloun, třešně, brusinky a grapefruit.

Zelenina: artyčoky a chřest.

Obilí: ječmen a pšenice.

Luštěniny: čočka a hrách.

Závěr

Existuje běžná mylná představa, že jíst keto je o omezení vaší stravy na určité potraviny. Správný způsob, jak toho dosáhnout, není omezovat jídlo, ale místo toho se zaměřit na vyvážený přístup k výživě.

Závěr tohoto článku se věnuje důležitosti správného stravování při dodržování ketodiety. Uvádí také několik tipů, jak se vyhnout některým nástrahám a co dělat, pokud máte potíže s dodržováním diety.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

JAK ZRYCHLIT
METABOLISMUS?
Jak rychle a bez námahy
Spálit Tuk?
To vše se dozvíte v našem ebooku!
JAK ZRYCHLIT METABOLISMUS?
Jak rychle a bez námahy
Spálit Tuk?
To vše se dozvíte v našem ebooku!
E-book ► důležitá pravidla hubnutí tento týden zcela ZDARMA!
E-book ► důležitá pravidla hubnutí tento týden zcela ZDARMA!