Cviky na Bechtěrevovu Nemoc: Nejlepší a nejúčinnější cvičení

Cviky na Bechtěrevovu Nemoc: Nejlepší a nejúčinnější cvičení 2022!

Cviky na Bechtěrevovu chorobu, která je častou příčinou bolestí zad, mohou být metodou léčby i prevence tohoto onemocnění. Níže uvedené cviky jsou navrženy tak, aby vám pomohly zachovat přirozený rozsah pohybu a zabránily nadměrnému napětí svalů, které může vést k bolesti

Jak mohou cvičení pomoci zvládnout příznaky Bechtěrevovy choroby?

Cvičení mohou pomoci zvládnout příznaky Bechtěrevovy choroby tím, že pomáhají udržovat rozsah pohybu, pružnost a svalový tonus. Cvičení navíc může pomoci zlepšit krevní oběh a pohyblivost kloubů, což může přispět ke snížení zánětu a bolesti.

Níže uvedené cviky jsou navrženy tak, aby vám pomohly udržet přirozený rozsah pohybu a zabránily nadměrnému svalovému napětí, které může vést k bolesti

Cvičení na Bechtěrevovu chorobu, která je častou příčinou bolesti zad, může být metodou léčby a prevence tohoto onemocnění. Níže uvedená cvičení jsou navržena tak, aby vám pomohla udržet přirozený rozsah pohybu a zabránit nadměrnému svalovému napětí, které může vést k bolesti

Cvičení pro každý den pro prevenci zhoršení příznaků

Existuje mnoho cviků, které můžete provádět, abyste předešli Bechtěrevově chorobě. Níže uvedený cvik patří mezi nejúčinnější cviky pro prevenci tohoto onemocnění:

1. Těsně pod koleno si položte malý polštářek nebo srolovaný ručník, abyste zabránili přílišnému ohýbání kolena dopředu.

2. Nohu držte rovně a pomalu přitahujte prsty rukama k sobě.

3. Pokrčte se a jednou rukou se dotkněte podlahy.

4. Druhou nohu držte na místě a nataženou rukou se natáhněte nahoru.

5. První ruku stáhněte zpět dolů a vraťte se do původní polohy.

6. Vraťte se do původní polohy.

7. Opakujte cviky 1-6 na druhé noze.

8. Protaženíruce v bok.

9. Pokrčte se v pase a dotkněte se špiček nohou.

10. Oběma rukama se vytáhněte co nejvýše.

11. Vydržte několik vteřin a poté uvolněte.

Kromě cvičení, pro zpomalení průběhu nemoci je nutné dodržovat správnou dietu a relaxovat tělo i mysl, například lázeňským pobytem, na který nejspíše dostanete příspěvek.

Existuje mnoho cviků, které můžete provádět jako prevenci Bechtěrevovy choroby, včetně cviků uvedených níže:

1. Položte si těsně pod koleno malý polštářek nebo srolovaný ručník, aby se koleno neohýbalo příliš dopředu.

2. Držte nohu rovně a pomalu přitahujte prsty rukama k sobě.

3. Pokrčte se a jednou rukou se dotkněte podlahy.

4. Druhou nohu držte na místě a nataženou rukou se natáhněte nahoru.

5. První ruku přitáhněte zpět dolů, abyste se vrátili do původní polohy.

6. Vraťte se do původní polohy.

7. Vraťte se do původní polohy.

8. Vraťte se do původní polohy

5 cviků na zlepšení flexibility pro osoby s Bechtěrevovou chorobou

Cvičení, která mohou zlepšit flexibilitu lidí s Bechtěrevovou chorobou, zahrnují:

1. Protahovací cviky – tyto cviky pomáhají prodloužit svaly a zlepšit ohebnost.

2. Cvičení pilates – tato cvičení pomáhají zlepšit sílu a stabilitu jádra těla.

3. Cvičení jógy – tato cvičení pomáhají zlepšit flexibilitu, sílu a rovnováhu.

4. Cvičení tai-či – tato cvičení pomáhají zlepšit rovnováhu a koordinaci.

5. Plavecká cvičení – tato cvičení pomáhají zlepšit flexibilitu a rozsah pohybu.

Proč je důležité cvičit pravidelně

Existuje mnoho cviků, které mohou pomoci zvládnout příznaky Bechtěrevovy choroby. cviky mohou pomoci udržet rozsah pohybu, pružnost a svalový tonus. Kromě toho může cvičení pomoci zlepšit krevní oběh a pohyblivost kloubů, což může pomoci snížit zánět a bolest.

Mezi cvičení, která mohou pomoci zvládnout příznaky Bechtěrevovy choroby, patří protahovací cvičení, cvičení pilates, cvičení jógy, cvičení tai-chi a plavání. Tato cvičení mohou pomoci zlepšit flexibilitu, sílu a rovnováhu. Pravidelné cvičení může pomoci snížit zánět a bolest a zlepšit pohyblivost.

Závěrem

Výše uvedené cviky jsou navrženy tak, aby vám pomohly udržet přirozený rozsah pohybu a zabránily nadměrnému svalovému napětí, které může vést k bolesti. Cvičení pro Bechtěrevovu chorobu by mělo být součástí každého režimu, pokud tímto onemocněním trpíte nebo se chcete jeho vzniku v budoucnu vyhnout. Pokud se vám cvičení zdá příliš náročné, informujte se o tom, co můžeme společně dělat!

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.