5 Tipů Jak Nastartovat Hubnutí Po Porodu K Získání Vysněné Postavy!

5 Tipů Jak Nastartovat Hubnutí Po Porodu K Získání Vysněné Postavy!

Po devíti měsících nošení dítěte se mnohé novopečené maminky nemohou dočkat, až začnou shazovat přebytečná kila. Pro mnoho žen je však hubnutí po porodu těžší, než se zdá. V tomto příspěvku na blogu se budeme zabývat některými důvody, proč může být hubnutí po porodu tak náročné, a nabídneme několik tipů pro novopečené maminky, které se snaží dostat zpět na váhu před porodem.

Jak zhubnout po porodu

Jedním z hlavních důvodů, proč může být hubnutí po porodu tak obtížné, je to, že těhotenství a porod si vybírají daň na ženském těle. Porod může způsobit výrazné poškození břišních svalů a pojivové tkáně, což může ztížit zbavení se „břicha“, které mnoha ženám po porodu zůstane. Těhotenství a kojení navíc mohou vést k hormonálním změnám, které ztěžují spalování tuků. A nezapomínejme na nedostatek spánku a stres, který s sebou přináší narození dítěte! Všechny tyto faktory mohou novopečeným maminkám velmi ztížit hubnutí.

Přesto existuje několik věcí, které mohou novopečené maminky udělat, aby si pomohly zhubnout po porodu. V první řadě je důležité dát si čas na zotavení z porodu, než se pokusíte zhubnout. Jakmile se budete cítit fyzicky připravená, začněte s postupným zařazováním cvičení do svého režimu. Chůze je skvělým způsobem, jak si usnadnit cvičení po porodu. A nezapomínejte na zdravé stravování! Konzumace výživných potravin pomůže vašemu tělu se uzdravit a také vám dodá energii, kterou potřebujete k péči o své nové dítě 

Jak nastartovat hubnutí po porodu

Po porodu jste připraveni začít hubnout, ale nevíte, kde začít. Pokud se vám to zdá podobné, přečtěte si několik tipů, jak po porodu nastartovat cestu k hubnutí.

1. Získejte povolení od svého lékaře

Než začnete s jakýmkoli cvičebním programem, je důležité, abyste od svého lékaře dostala zelenou. To platí zejména v případě, že jste měla komplikovaný porod nebo řešíte nějaké zdravotní problémy po porodu.

2. Začněte pomalu

Jakmile dostanete od lékaře povolení, je čas začít pomalu zařazovat cvičení do svého režimu. Chůze je skvělým způsobem, jak si usnadnit začátek. Začněte tím, že se několikrát projdete kolem bloku a postupně zvyšujte vzdálenost, jakmile se budete cítit pohodlněji.

3. Jezte zdravě

Pro hubnutí je důležité, abyste své tělo zásobovali zdravými potravinami. Konzumace výživných jídel pomůže nastartovat váš metabolismus a dodá vám energii potřebnou k péči o miminko a cvičení.

4. Udělejte si plán

Jedním z nejlepších způsobů, jak dodržet jakýkoli plán hubnutí, je mít pevnou strategii. Stanovte si, kolikrát týdně budete cvičit a jaký typ cvičení budete provádět. Pak si tato cvičení rozvrhněte do týdne tak, abyste je mohli dodržovat.

5. Stanovte si realistické cíle

Při stanovování cílů hubnutí je důležité být realistický. Pokud se snažíte zhubnout příliš příliš rychle, je pravděpodobnější, že vás to odradí a vzdáte to. Stanovte si malé, dosažitelné cíle, kterých můžete reálně dosáhnout.

Zhubnout po porodu může být náročné, ale je to možné. Dodržováním těchto rad můžete nastoupit na cestu k dosažení svých cílů v oblasti hubnutí.

Jak začít se cvičením

Gratulujeme, narodilo se vám miminko! Teď, když je prcek na světě, je čas zaměřit se na to, aby se vaše tělo vrátilo tam, kde bylo před porodem. Pro mnoho žen to zahrnuje i zahájení cvičebního režimu. Kde ale začít? Kolik je příliš mnoho? Co když ještě cítíte bolesti po porodu? Nejlepším začátkem jsou procházky. Chůze je nenáročná aktivita, která vám pomůže usnadnit tělu návrat ke cvičení.

Proč chodit pěšky? 

Chůze je skvělým začátkem hned z několika důvodů. Zaprvé je nenáročná, což znamená, že vaše tělo příliš nezatěžuje. Za druhé, můžete ji provozovat kdekoli a kdykoli – nepotřebujete hlídání ani speciální vybavení. A konečně, chůze má řadu zdravotních výhod, včetně snížení stresu, zlepšení zdraví kloubů a zlepšení nálady.

Jak začít 

Začněte tím, že se budete 10-15 minut procházet po okolí nebo v krytém obchodním centru. Až se vám bude chodit pohodlněji, můžete dobu chůze prodloužit a nakonec přidat jógu pro začátečníky nebo pilates. Nezapomeňte poslouchat své tělo – pokud cítíte bolest, zastavte se a odpočiňte si. Pokud bolest přetrvává, poraďte se před pokračováním s lékařem.

Chůze je skvělým způsobem, jak se po porodu vrátit ke cvičení. Má mnoho výhod a lze ji provozovat kdekoli a kdykoli. Nezapomeňte poslouchat své tělo a v případě bolesti se poraďte s lékařem.

Výhody kojení: Proč byste měli zvážit kojení svého dítěte

Kojení je nejen výživné pro vaše dítě, ale má řadu výhod i pro matku. Nová studie totiž zjistila, že kojení vám může pomoci zhubnout, konkrétně v oblasti břicha. Zde se podíváme na některé důvody, proč byste měli zvážit kojení svého dítěte.

Zdravotní přínosy kojení jsou dobře zdokumentovány. Nejenže je mateřské mléko pro děti výživnější než umělé mléko, ale kojení také pomáhá posilovat imunitní systém a snižuje riziko dětské obezity. Nová studie však zjistila, že výhody má i pro matku. Kojení totiž může pomoci zhubnout, konkrétně v oblasti břicha 

Studie, kterou provedlo Centrum pro výzkum zdraví společnosti Kaiser Permanente, zjistila, že ženy, které kojily své děti šest měsíců nebo déle, ztratily více břišního tuku než ty, které nekojily nebo kojily pouze kratší dobu. Navíc ženy, které kojily déle, měly také častěji menší pas a nižší index tělesné hmotnosti (BMI) 

Proč tedy přesně kojení pomáhá při hubnutí?

Jedním z důvodů může být to, že se při něm spalují kalorie. Odhaduje se, že kojící matky během kojení spálí až 500 kalorií denně. To proto, že kojení vyžaduje energii na produkci mléka. Kromě toho kojení pomáhá zmenšit dělohu na velikost před těhotenstvím a obecně pomáhá při poporodní rekonvalescenci.

Pokud přemýšlíte o tom, zda své dítě kojit, nebo nekojit, tato zjištění ze studie Centra pro výzkum zdraví Kaiser Permanente mohou právě převážit misky vah ve prospěch kojení. Kojení je nejen dobré pro zdraví vašeho dítěte, ale může vám také pomoci zhubnout a získat zpět postavu před narozením. Pokud tedy hledáte záminku, proč kojit své děťátko, může být úbytek váhy právě tou motivací, kterou potřebujete!

Závěr 

Hubnutí po porodu může být obtížné, ale není nemožné. Novopečené maminky by se měly zaměřit na to, aby daly svému tělu po porodu čas na zotavení, a poté začít pomalu zařazovat do svého režimu cvičení a zdravé stravování. S trochou času a úsilí začnou přebytečná kila padat raz dva!

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Share via
JAK ZRYCHLIT
METABOLISMUS?
Jak rychle a bez námahy
Spálit Tuk?
To vše se dozvíte v našem ebooku!
E-book ► důležitá pravidla hubnutí tento týden zcela ZDARMA!
E-book ► důležitá pravidla hubnutí tento týden zcela ZDARMA!
Send this to a friend